Hľadať Registrácia
Môj košík 0,00 €

Tommy Hilfiger

Pridané 24.04.2018 Gurkuda

Americký módny návrhár Tommy Hilfiger vytvoril značku oblečenia, ktorá bola v deväťdesiatych rokoch mimoriadne obľúbená u všetkých spoločenských vrstiev.

Módny dizajnér Tommy Hilfiger sa narodil 24. marca 1951 v New Yorku. Spoločnosť Hilfiger postavila svoju značku s použitím svojej podpisovej červenej, bielej a modrej farby, ktorá sa stala populárnou medzi hornou triedou a príležitostnými kupujúcimi. Predtým, než vyrobil svoj nesmierne obľúbený produkt, otvoril niekoľko obchodov v 70. rokoch. V roku 1984, kedy bol oslovený navrhnúť pánske športové oblečenie s jeho menom sa vydal na cestu slávy a módy.

Podnikateľské schopnosti spoločnosti Hilfiger sa však prejavili už v mladom veku. Ako teenager začal kupovať džínsy v New Yorku, ktoré on prerobil a predal na značenie v Elmira. Keď mal 18 rokov, otvoril obchod s názvom The People's Place v Elmira, ktorý predával „hippies“ potreby ako zvončeky. Divoký úspech na začiatku - Hilfiger čoskoro mal reťaz obchodov so šesť-číselným príjmom.

V roku 1976 sa Hilfiger zamiloval do Susie Carona, zamestnankyňa  v jednom z jeho obchodov.
Oženil sa a presťahoval sa na Manhattan krátko po bankrote. Potom boli  zamestnaní ako dizajnérsky tím v spoločnosti Perry Ellis a Calvin Klein. To, čo naozaj ale chcel, bol však jeho vlastný štítok.

V roku 1984 Hilfigera oslovil indický podnikateľ Mohan Murjani, ktorý hľadal dizajnéra na čele mužskej športovej konfekcie. Murjani umožnil Hilfigerovi navrhnúť štítok pod vlastným menom, čím uzavreli dohodu. Hilfiger prišiel na scénu s marketingovou kampaňou, ktorá obsahovala odvážny billboard na Times Square v New Yorku oznamujúci ,že Hilfiger bude veľká vec v americkej móde. "Myslím, že som ďalší veľký americký dizajnér," povedal Hilfiger reportérovi  v roku 1986. "Ďalší Ralph Lauren alebo Calvin Klein."

Ich taktika sa zdržiavala v módnej prevádzke, ktorá sa pozerala na seba - propagáciu Hilfigerovho Calvin Kleina, dokonca dostala do krikľavého zápasu s tvorcom billboardu v reštaurácii v New Yorku. Napriek tomu, že Hilfiger bol v rozpakoch, jeho taktika fungovala. Hilfigerova línia oblečenia s jeho ochrannou známkou červené, biele a modré logo sa čoskoro stala divoko populárnou. Začiatkom deväťdesiatych rokov minulého storočia hip-hop svet objavil nadmernú verziu Hilfigerovho oblečenia a značka neúnavne zdedila rapové hviezdy a celebrity. Výber Snoop Dogga z obrovského trička Tommyho Hilfigera počas vystúpenia Saturday Night Live v marci 1994 priniesol čísla predaja na najvyššej úrovni.

Napriek obchodnému úspechu Hilfigeru ho však módna elita stále neprijala. V roku 1994, keď bol Hilfiger popredným predstaviteľom prestížnej Rady dizajnérov módy v Amerike, sa CFDA rozhodla mu neudeliť cenu. Dostal ju ale v roku 1995.

V roku 2000 sa Hilfiger rozišiel so svojou manželkou po 20 rokoch, s ktorou mal štyri deti. Jeho profesionálne šťastie sa rozpadlo. Jeho popularita oblečenia  sa medzi obľúbenou hip-hopovou skupinou zhoršila a predaj sa znížil až o 75 percent. Horšie ako zlý predaj, značka Tommy Hilfiger už nebola super. "Veľké logá a veľké červené, biele a modré farby sa stali všadeprítomnými," povedal Hilfiger.

Dnes má vo svojej ponuke produkty pre ženy, mužov aj deti a jeho kolekcia sa neobmedzuje iba na odevy, ale aj topánky, bižutériu, doplnky a parfumy. Aj keď Tommy Hilfiger dnes ešte stále predstavuje hlavného návrhára značky, zamestnáva aj množstvo ďalších  špičkových návrhárov. Spoločnosť pod vedením zakladateľa predáva dnes svoje produkty v osemdesiatich krajinách po celom svete. Obrovskou výhodou tejto značky je, že za pomerne prijateľné ceny ponúka luxus, originalitu a kvalitu.

Tommy Hilfiger Biography.com

Nike NSW MODERN JOGGER GREY nohavice

Pánske tréningové nohavice Nike NSW MODERN JOGGER GREY 80% bavlna 20% polyester

Akcia
31,20 €
Columbia GO TO HOODED JKT BLUE pánska outdoor bunda

Pánska outdoor bunda Columbia GO TO HOODED JKT BLUE Omni-heat viditelná technoloógia hliníkových bodiek na priedušnom materiály zaisťuje viacej tepla prostredníctvom odrazu ľudského tepla a jeho udržnia pod odevom. Outdoorová bunda so sťahovatelnou kapucň

85,70 €
Turistická bunda McK ACTIVE KENNY RED

Turistická bunda McK ACTIVE KENNY RED je zateplená výplňou THINSULATE odolná proti vetru. Rukávy ukončené gumičkmi. Sťahovacia kapuca a spodok. Dve vrecká na zips.

52,70 €

Posledné príspevky

Všetko čo potrebujete vedieť o športovej masáži
Všetko čo potrebujete vedieť o športovej masáži
Včera ste to v posilke prehnali a dnes sa neviete ani pohnúť. V tom vám priateľ odporučí športovú masáž, mali by ste ju vyskúšať? Fyzioterapeut Dr. Nicole Lombardo vám povie všetko čo potrebujete vedieť aby ste sa mohli správne rozhodnúť.
Ako naučiť dieťa lyžovať bezbolestne I.
Ako naučiť dieťa lyžovať bezbolestne I.
V nasledujúcej sérií článkov Vám ponúkneme pár rád, ako si poradiť s dieťaťom pri prvých zážitkoch na svahu, aby nemalo traumu, zlozvyky a zlý deň.
Ako na lyžiarske okuliare II.
Ako na lyžiarske okuliare II.
Pokračovanie článku so zostávajúcimi parametrami.
Ako na lyžiarske okuliare I.
Ako na lyžiarske okuliare I.
Veríme, že tento článok pomôže vybrať tie správne okuliare, aby ste si lyžovačku užili a nie furt naprávali okuliare, utierali rosu a žmúrili, alebo naopak pučili oči do tmy.
Ako na lyžiarske prilby II.
Ako na lyžiarske prilby II.
Ako na prilby II. je pokračovaním článku o výbere a druhoch lyžiarskych prilieb.